Pomoc dla uchodźców z Ukrainy - czytaj więcej
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Ramowy Rozkład Dnia

Ramowy Rozkład Dnia

Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3-4 letnich

6:00-8:00

Schodzenie się dzieci do przedszkola.

Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (według indywidualnych potrzeb dziecka) m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe; zajęcia dla dzieci objętych pomocą psychologiczno-pedagogiczną.

Poranne zabawy ruchowe

 

8:00-8:30

Przygotowanie do śniadania, m.in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów.

Śniadanie.

8:30-9:00

Czynności porządkowe po śniadaniu. Przygotowanie do zajęć edukacyjnych

9:00-9:20

Zajęcia edukacyjne z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka.

3 latki- 10-15 minut

4 latki- 15-20 minut

9:20-9:50

Zabawy ruchowe

Zabawy dowolne

9:50-10:10

3 latki (4 latki w pierwszym półroczu)- podejmowanie różnorodnych form pracy (według indywidualnych potrzeb dziecka), m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe

4 latki- zajęcia edukacyjne z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka (od drugiego półrocza)

Owoc

10:10-11:00

Różnorodne formy pracy podejmowane przez dzieci (według indywidualnych potrzeb) m.in. zabawy na świeżym powietrzu: zabawy ruchowe, spacery, zabawy swobodne w ogrodzie przedszkolnym.

11:00-11:30

Przygotowanie do obiadu, m.in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe, pełnienie dyżurów.

Obiad ( drugie danie)

11:30-12:00

Czynności porządkowe po obiedzie

12:00-13:30

Odpoczynek dzieci- leżakowanie (3 latki)

Słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek nagranych lub czytanych przez nauczyciela

13:30-14:00

Przygotowanie do obiadu, m.in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, pełnienie dyżurów.

Obiad (zupa, deser)

14:00-17:00

Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (według indywidualnych potrzeb dziecka), m.in. zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe; prace porządkowe w kącikach tematycznych; zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Słuchanie opowiadań/ bajek czytanych lub opowiadanych przez nauczyciela

Zabawy dowolne na świeżym powietrzu (ogród przedszkolny)

 
 
Data dodania: 2023-09-01 09:29:42
Data edycji: 2023-09-01 09:30:01
Ilość wyświetleń: 233

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Więcej informacji

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Zobacz
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej