Realizacja podstawy programowej 8.00 – 13.00
Godzina |
Opis dnia |
6.00-8.00 |
Schodzenie się dzieci, zabawy swobodne, kontakty indywidualne dzieci z nauczycielami. |
8.00-8.15 |
Zabawy ruchowe. Przygotowanie do śniadania. |
8.15-8.45 |
Śniadanie |
8.45-10.00 |
Organizowanie przez nauczyciela sytuacji edukacyjnych sprzyjających nawiązywanie przez dziecko kontaktów społecznych. Zabawy i zajęcia w sali, spacery i wycieczki. Tworzenie okazji do wypowiadania się w twórczości plastycznej, muzycznej, werbalnej. |
10.00-10.15 |
Drugie śniadanie, owoce. |
10.15-11.15 |
Zabawy tematyczne, konstrukcyjne, dydaktyczne i ruchowe, inspirowane przez nauczyciela. Kontakty indywidualne nauczyciela z dziećmi, zabawy w ogrodzie przedszkolnym. |
11.15-11.30 |
Przygotowanie do obiadu |
11.30-12.00 |
Obiad |
12.00- 14.00 |
Relaks na leżakach, słuchanie muzyki relaksacyjnej, baśni. |
14.00-14.15 |
Podwieczorek |
14.15-17.00 |
Zabawy inspirowane przez dzieci, kontakty indywidualne nauczyciela z dziećmi. Umożliwianie dzieciom kontaktu z literaturą piękną i ilustracją. Rozchodzenie się dzieci. |
Realizacja podstawy programowej 8.00 – 13.00
Godzina |
Opis dnia |
6.00-8.00 |
Schodzenie się dzieci. Rozmowy nauczyciela z dziećmi. Zabawy w kącikach zainteresowań. |
8.00-8.15 |
Ćwiczenia poranne. Przygotowanie do śniadania. |
8.15-8.30 |
Śniadanie |
8.30-9.30 |
Zajęcia dydaktyczne według zaplanowanych form i metod. |
9.30-11.00 |
Drugie śniadanie, owoce. Zabawy w Sali i na świeżym powietrzu, gry, zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe. |
11.00-11.30 |
Przygotowanie do obiadu- czynności samoobsługowe, organizacyjne. |
11.30-12.00 |
Obiad |
12.00-13.30 |
Relaks – słuchanie opowiadań, muzyki relaksacyjnej, ćwiczenia uspokajające. |
13.30- 14.00 |
Zabawy ruchowe, swobodne, przygotowanie do podwieczorku. |
14.00-14.15 |
Podwieczorek |
14.15-17.00 |
Zabawy w kącikach zainteresowań, rozmowy nauczyciela z grupą i indywidualne. Słuchanie poezji i prozy, zabawy ruchowe i dydaktyczne. Rozchodzenie się dzieci. |
83-000 Pruszcz Gdański
ul. Tysiąclecia 5