Witamy Sówki.
https://www.youtube.com/watch?v=D8t3DHYAWpc
Rodzic może zadać dziecku pytanie:
2. A teraz otwieramy książki cz.4, s. 16. Oglądamy sytuacje przedstawione na obrazkach. Układamy o nich zdania . Przedstawiamy je za pomocą liczmanów. Rysujemy po śladzie drogę Olka, Ady i dziadka do lasu.
3. Zapraszamy do obejrzenia bajki edukacyjnej ,, Proekologia''.
https://www.youtube.com/watch?v=RV5IBJGAypY
W załączniku nr 1. znajdziecie obrazek specjalnych pojemników , których używa się do segregowania odpadów, rodzic wyjaśnia jakie odpady można do nich wkładać. Rodzic podkreśla znaczenie segregowania odpadów i ich ponownego przetworzenia w celu odzyskania materiału, który może zostać ponownie wykorzystany. Śmieci nie zanieczyszczają wtedy środowiska, tylko ponownie mogą zostać użyte. Jest to tzw.recykling.
4. A teraz jeszcze zadanie w książce cz.4, s. 17. Rysujemy ślaczki po śladach, a potem samodzielnie. Rysujemy tulipany po śladach, kolorujemy je.
5. A na sam koniec kolorowanka. Segregujemy śmieci. ( załacznik nr. 2 )
83-000 Pruszcz Gdański
ul. Tysiąclecia 5