Witamy Sówki.
2. Otwieramy ksiażki cz 4, s.9 . Oglądamy obrazki, odszukujemy na nim ślady zwierząt. Łączymy obrazki zwierząt z ich śladami.Czytamy z rodzicem lub samodzielnie nazwy zwierząt. Naklejamy zdjęcia zwierząt w odpowiednim miejscu.
3. A teraz powtórzymy sobie piosenkę , którą poznaliśmy wczoraj.
https://www.youtube.com/watch?v=An265-G0WOs
4. Zapraszamy do rozwiązania zagadek.
Lubi głośno gdakać,
kiedy zniesie jajko.
Każdy wie, że jest stałą
kurnika mieszkanką. (kura)
Zakręcony ogonek,
śmieszny ryjek ma
,,Chrum, chrum - głośno woła-
kto jedzenie da?'' ( świnka)
Na przykład łaciate,
w oborze mieszkają.
Pasą się na łąkach,
zdrowe mleko dają. (krowy)
Nie pije, nie gdacze,
tylko głośno kwacze.
Po stawie pływa.
Jak się nazywa? (kaczka)
Grzebień ma na głowie,
swoim głośnym pianiem
wszystkich wczenym rankiem
budzi na śniadanie. ( kogut)
5. A teraz kolejne zadanie proszę nazwać przedstawione na zdjęciu zwierzęta i podzielić ich nazwy na sylaby.
6. A na kociec praca plastyczna , która będzie polegała na malowaniu farbami na porowatym podłożu.
Jak wykonać pracę:
Czekamy na wasze prace.
83-000 Pruszcz Gdański
ul. Tysiąclecia 5