Pomoc dla uchodźców z Ukrainy - czytaj więcej
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Zasady pracy szkół i placówek od 26 kwietnia br. – dla klas I-III

Zasady pracy szkół i placówek od 26 kwietnia br. –  dla klas I-III

Zasady pracy szkół i placówek od 26 kwietnia br. – nauka hybrydowa dla klas 1 - 3

 

 

Od poniedziałku, 26 kwietnia br. lekcje w systemie hybrydowym w klasach 1-3 w szkołach podstawowych będą mieli uczniowie w 11 województwach: zachodniopomorskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, lubuskim, kujawsko-pomorskim, mazowieckim, podlaskim, świętokrzyskim, lubelskim, podkarpackim, małopolskim.

Uczniowie z pozostałych klas mają zajęcia na dotychczasowych zasadach, nic się u nich nie zmienia.

Zasady nauczania hybrydowego

Dyrektor szkoły jest zobowiązany do tego, aby ustalić harmonogram zajęć w taki sposób, aby zajęcia w szkole miało nie więcej niż 50 proc. uczniów klas I-III oraz co najmniej 50 proc. – zdalnie. Powinien przy tym brać pod uwagę, w miarę możliwości, równomierne i naprzemienne realizowanie tych zajęć przez każdego ucznia.

W szkole prowadzona ma być również opieka świetlicowa dla uczniów rodziców  uprawnionych na dotychczasowych zasadach oraz dla dzieci, które uczą się stacjonarnie o ile rodzice zawnioskują o objęcie ich dzieci opieką do wychowawcy klasy poprzez dziennik elektroniczny Librus.

https://www.gov.pl/attachment/9a455d44-da8a-471a-8bd0-ad0a16155d94

(skierowane do publikacji w Dzienniku Ustaw).

Departament Informacji i Promocji
Ministerstwo Edukacji i Nauki

 

 

 

Data dodania: 2021-04-23 14:06:24
Data edycji: 2021-04-23 14:39:39
Ilość wyświetleń: 402

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Więcej informacji

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Zobacz
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej