Pomoc dla uchodźców z Ukrainy - czytaj więcej
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

XI Wojewódzki Konkurs Plastyczno - Językowy ''Das ist doch sehenswert'' dla klas 7 i 8

XI Wojewódzki Konkurs Plastyczno - Językowy ''Das ist doch sehenswert'' dla klas 7 i 8

Serdecznie zapraszam uczniów klas 7 i 8 do wzięcia udziału w wojewódzkim konkursie plastyczno - językowym "Das ist doch sehenswert" (To jest warte zobaczenia)

1. Konkurs obejmuje trzy etapy: etap szkolny, powiatowy i wojewódzki. W pierwszym etapie Szkolna Komisja Konkursowa wyłania max. po 4 prace w każdej kategorii, które przesyła organizatorowi. W drugim etapie Komisja Konkursowa wybiera 3 prace ze szkoły/powiatu w każdej z kategorii. W etapie wojewódzkim przyznaje I, II i III miejsce.

2. Konkurs obejmuje tylko wiedzę krajoznawczą państw DACHL (Niemcy, Austria, Szwajcaria, Lichtenstein)

3. Forma prac konkursowych zawiera dwie kategorie:

a) pracę artystyczną (np. zabytek, atrakcja turystyczna, krajobraz), technika dowolna, format pracy A3.

b) prospekt reklamowy o jednym wybranym miejscu z kraju niemieckojęzycznego, zachęcający do jego odwiedzenia. Prospekt powinien być wykonany w języku niemieckim, w dowolnej formie graficznej (w formie papierowej, wydrukowany lub samodzielnie wykonany, nie może to być plakat) na jednej kartce o formacie A4.

4. Praca z wybranej kategorii powinna być wykonana indywidualnie.

5. Ocenie pracy podlegać będą: poprawność językowa, oryginalność, estetyka.

 

Na Wasze prace czekam do 21.03.2025r.

 

Urszula Szczepańska

 

 

Data dodania: 2025-01-31 15:41:08
Data edycji: 2025-01-31 15:44:17
Ilość wyświetleń: 113

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Więcej informacji

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Zobacz
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej