Jubileusz 80-lecia szkoły
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Poznajemy emocje z Photonem- robotyka w świecie uczuć.

Poznajemy emocje z Photonem- robotyka w świecie uczuć.

W ramach zajęć dodatkowych 11,13 lutego 2025 roku uczniowie: Stanisław Baranowski, Hubert Kleina z klasy 3a i Stanisław Hajdukiewicz, Fabian Włodarczyk z klasy 3d pracowali  z robotami Photon utrwalając  umiejętność rozpoznawania i rozumienia swoich emocji i uczuć oraz nazywania ich. Po rozłożeniu na macie obrazków przedstawiających emocje, uczniowie zaprogramowali  robota, w taki sposób aby dotarł do wyznaczonego punktu i zmienił kolor czułek czy wydał dźwięk.  Po dotarciu do celu, za pomocą mimiki twarzy chłopcy przedstawiali emocje do której dotarli. Pokazali też, że za pomocą Photona można wyrażać emocje (np. radość- szybkie ruchy i jasne kolory, smutek- wolne ruchy i ciemne kolory).

          Robot jako narzędzie do nauczania świetnie sprawdza się na każdych zajęciach. Sprawia, że lekcja staje się atrakcyjna i interesująca, a uczniowie  zaangażowani i kreatywni.

Laboratoria Przyszłości to inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, która ma na celu wsparcie wszystkich szkół podstawowych w budowaniu wśród uczniów kompetencji przyszłości z tzw. kierunków STEAM (nauka, technologia, inżynieria, sztuka oraz matematyka).

                                                                                                 Marzena Piaścik

 

 

 

Data dodania: 2025-03-05 21:21:07
Data edycji: 2025-03-05 21:24:58
Ilość wyświetleń: 98

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Więcej informacji

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Zobacz
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej