Pomoc dla uchodźców z Ukrainy - czytaj więcej
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Pierwsze koty za płoty. Wprowadzenie do programu Scratch- programowanie klocków LEGO

Pierwsze koty za płoty. Wprowadzenie do programu Scratch- programowanie klocków LEGO

Dziś uczniowie klasy 4c na zajęciach z informatyki poznawali podstawy programowania dzięki klockom Lego zakupionym w ramach projektu Laboratoria Przyszłości. Dzieci miały za zadanie zbudować karuzelę w postaci diabelskiego młynu i go zaprogramować za pomocą języka blokowego, który pomaga zgłębić tajniki programowania w Scratchu. Uczniowie świetnie się bawili przy okazji ucząc się podstaw konstrukcyjnych, programowania, pracy w zespole.

Data dodania: 2023-03-01 10:35:56
Data edycji: 2023-03-01 10:36:51
Ilość wyświetleń: 233

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Więcej informacji

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Zobacz
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej