Pomoc dla uchodźców z Ukrainy - czytaj więcej
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Pierwsze koty za płoty. Wprowadzenie do programu Scratch- programowanie klocków LEGO

Pierwsze koty za płoty. Wprowadzenie do programu Scratch- programowanie klocków LEGO

Dziś uczniowie klasy 4c na zajęciach z informatyki poznawali podstawy programowania dzięki klockom Lego zakupionym w ramach projektu Laboratoria Przyszłości. Dzieci miały za zadanie zbudować karuzelę w postaci diabelskiego młynu i go zaprogramować za pomocą języka blokowego, który pomaga zgłębić tajniki programowania w Scratchu. Uczniowie świetnie się bawili przy okazji ucząc się podstaw konstrukcyjnych, programowania, pracy w zespole.

Data dodania: 2023-03-01 10:35:56
Data edycji: 2023-03-01 10:36:51
Ilość wyświetleń: 162

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Więcej informacji

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy
Zobacz
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej