Pomoc dla uchodźców z Ukrainy - czytaj więcej
Reset

Klasa 7b

Spotkanie Świąteczne 2023
22 grudnia przed południem mieliśmy przedświąteczne spotkanie. Przyszedł do nas Święty Mikołaj. A pr...
Dosłownie przed samymi Świętami Bożego Narodzenia (18-21.12.2023) pojechaliśmy do Schodna na Zieloną...
W listopadzie nasza klasa była na lekcji W-fu. To już drugi raz w tym samym miejscu i warto tam wrac...
12 czerwca (coraz bliżej wakacji:) byliśmy w Jagatowie na zajęciach "Kreatorzy zdarzeń" zorganizowan...
22 maja 2023 roku pojechaliśmy pociągiem (TAK, KOLEJKĄ PODMIEJSKĄ:) do Gdyni. Niekórzy jechal...
22 grudnia już przed godziną 8:00 Uczennice i Uczniowie zaczęli przybywać do sali 44, aby przygotowa...
Pod koniec września (28-30.09.2022) byliśmy na Zielonej Szkole w Kątach Rybackich w Ośrodku Bumerang...
To radość klasy 5b w dniu 24 czerwca 2022 roku. Przy okazji indformujemy, że w akcji PAH "Zamiast kw...
Jak w roku ubiegłym nasza klasa bierze udział w zbiórce Polskiej Akcji Humanitarnej pod tytuł...
W lutym 2022 roku pojechaliśmy na pierwszą wspólną 5-dniową wycieczkę.  Zamiast zielonej...
Mieliśmy okazję brać udział w zajęciach z osobami niewidomymi. Zwiedzaliśmy pomieszczenia w całkowit...
1 kwietnia, czyli w tzw. prima aprilis, byliśmy w JUMPCITY w Gdańsku na tzw. lekcji w-fu. Nie, nie.....
8 czerwca 2022 roku nasza klasa wzięła udział w warsztatach dot. bezpieczeństwa podczas zagrożenia p...
1 czerwca byliśmy na wycieczce w Żuławce. Tam grupa SENSEI przygotowała naszej klasie różne z...
Włączyliśmy się do akcji Polskiej Akcji Humanitarnej z okazji Dnia Edukacji Narodowej. Zamiast kwat&...
W listopadzie 2021 roku wybraliśy się na jesienną wycieczkę/ spacer do kręgielni w Pruszczu Gdańskim...
Korzystając z pięknje pogody udaliśy się we wrześniu 2021 roku na wycieczkę do gdańskiego ZOO. ...
Tradycyjnie dziewczyny przygotowały niespodziankę... konkursy, życzenia i dyplomy:)
Dokładnie 1 czerwca 2021 roku zorganizowaliśmy klasowe wyjście na piknik. Do tego była pizza. I wszy...
Święto naszych Dziewczyn przypadło na czas pandemii, więc spotkanie na świeżym powietrzu, procedury ...
Dziewczęta z klasy 4b przygotowały swoim kolegom z klasy gry i zabawy na świeżym powietrzu z okazji ...
Kartka Wielkanocna Z okazji zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy uczniowie mieli możliwość na zajęc...
Czytaj więcej
Data dodania: 2018-11-04 21:28:05
Data edycji: 2023-09-14 23:17:57
Ilość wyświetleń: 5043

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy